lørdag den 28. august 2010

Plastik fantastisk


Var i Fårup sommerland med mit arbejde i går, hvor grænserne blev prøvet af i diverse forlystelser. Rekorden var hvis 15 gange i Falken, hvilket er en stort trærutschebane, som der er på Bakken i Kbh. Jeg nåede 2 turer, inden jeg blev dårlig, så godt gået med rekorden vil jeg mene.
Nå men det er slet ikke noget med rekorder i rutschebaner eller sådan noget jeg vil skrive om. Nej jeg vil bare vise, de 2 fantastiske plastikringe jeg fik købt. Kan leve lidt videre på sommerbøljen, nu hvor jeg kan pynte mig med farvestrålende ringe.

2 kommentarer:

  1. Hej Lisa.......Jeg vil bare lige sige at jeg savner nyt på din blog.....Her er så stille...
    Jeg håber at du har det godt. Kærlig hilsen Michaela

    SvarSlet
  2. Flotte ringe;)
    Hvor øv,øv med din pc....
    Din blog ser rigtig spændende ud,glæder mig til at følge med;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet