lørdag den 28. august 2010

Så kom posten endnu en gang....


Sammen med en kollaga, havde jeg brugt et par dage, på at kigge side op og ned her. Det blev til en hel del gange, jeg var inde og lurer, men til sidst fik jeg fyldt indkøbskurven og kom til kassen. De efterfølgende 30 timer, sneglede sig af sted.... Lige indtil jeg fik en sms fra min kæretse, med besked om at jeg havde fået en pakke.... Jubiiiii hvad er bedre til at redde ens dag end en pakke, godt nok en jeg selv havde betalt, men glæden er lige så står.

Pakken var rigtig fint pakket ind med bånd. Da jeg kom ind til næste lag, blev det bare endnu bedre, tænkt den var pakket ind i silkepapir i min ynglingsfarve lilla. Ja troede ikke det kunne blive bedre.
Nå men i pakken var der alle tingene, jeg fik bestilt, som en fantastisk svampelampe, som kan tænde, da der er batteri i den. Er sikker på den vil pynte til jul i en juledekoration, men lige nu er den pynt i min sættekasse. Fik også bestilt en lille pose lavet af genbrugsplast, som passer perfekt til mit overlevelseslager (læs. nødder, te, tørret frugt, lakrids), som jeg har med i tasken hver dag. Ser lidt smartere ud, end den plastikpose jeg nogle gange har med. Meeennnn det bedste af det hele er den pung fra Darling Dynasty, som også var med. Farverne er bare de bedste, skarpe og rigtig pigefarver, som pink, turkis, blå..... Indeni er der det fineste pink og hvid ternert stof, som bare er for fint. Har længe gået og led efter en afløser for min gamle Becksøndergaard pung, som har set bedre tider. Planen var det skulle være en clutch fra Mulberry, men turen til Kbh. blev aflyst, hvor jeg skulle ha shoppet. Men er sikker på, at afløseren fra Darling Dynasty nok skal blive lige så populær, som Mulberryén ville ha været..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar