tirsdag den 13. juli 2010

En fantastisk gave..


Til min fødselsdag i januar ønskede jeg mig et nyt ur fra Techno Marine, som jeg egentligt godt vidste jeg ikke fik, da jeg synes prisen var lidt i overkanten..... Meeeeen uret fik jeg af min kæreste, dog først på et hjemmelavet gavekort, da de ikke havde flere hjemme i butikken.
Da der var gået nogle måneder, og de stadigt ikke havde fået nye hjem i butikken, tog jeg sagen i egen hånd, og fandt en anden butik, hvor jeg var heldig, at de i den følgende uge ville modtage en masse ure. Jeg blev skrevet op, og af sted i bilen det gik, da urene var ankommet. Købte først uret, som min kæreste havde tænkt jeg skulle have, men var som om der var noget ved uret der ikke var helt rigtigt. Så allerede få dage efter var jeg af sted for, at bytte det til en større model, hvilket jeg ikke har fortrudt, da det har været limet til armen siden.
Men så kom problemet med urrem/lænke.... Der fulgte en læder- og gummirem med til uret, men det var muligt at købe en lænke dertil, som de nok ikke ville blive ved med at kunne skaffe (god salgteknik..) Det gav en del overvejelser i hovedet, men efter at ha en lænke lagt til side i nogle måneder, har jeg endelig hentet den i dag, og hvor pynter det bare. Synes det var alle de mange penge værd, og fedt at have et ur hvor man kan skifte remme på...
Tror ikke det er sidste gang jeg skal forbi butikken, da de også har de fineste smykker, så måske det bliver gavekort til skal på ønskelisten til jul..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar