onsdag den 21. juli 2010

To do listen...


I januar lavede jeg en "To do" liste til mig selv. Jeg havde en ide om, at der var en hel del ting, som jeg skulle lærer i år, som lige som om hører sig til. Bl.a. var der flere forskellige filmklassisker, som jeg ville se, som Casablanca og Breakfast at Tiffany´s. På min liste stod der også, at jeg skulle lærer at spille skak, sy på symaskine, strikke og hækle. Ja listen var egentligt uendelig...
Men tiden den går jo ret hurtigt, når man nu kommer i gang med året, og da der stod juni i kalenderen, havde jeg kun nået 2 film fra min "To do" liste, noget måtte gøres, hvis jeg skulle have mulighed for at nå den i år.
Da jeg har 5 ugers ferie, og har fået lidt blod på tanden efter at surfe rundt på bloggen, tog jeg "tyren ved hornene" og søgte råd og vejledning hvor jeg kunne, for nu skulle der ske noget. Heldigvis har jeg en kanon multikreativ kollega, som ejer uaner af tålmodighed, hvilket er påkrævet når jeg skal vejledes. Efter at være startet med noget nemt, som armbånd, har jeg ved egen hjælp nu gået videre, og efter en del pusten og prusten er der kommet en fin rund pude ud af alt besværet.
Er rimelig tilfreds med resultatet, og synes den nye pude matcher den anden pude jeg syede den anden dag, ret godt.
Nu tror jeg så tiden er kommet til at gå et skridt videre i hækelverden, dog mangler jeg min "vejleder" fra arbejdet lidt meget, da jeg ikke helt har knækket koden til mit næste projekt endnu, så måske jeg må søge hjælp et andet sted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar