torsdag den 29. juli 2010

Jubbiiii yeeaaa


Endelig en ting mere til sættekassen;0)
Har ledt som en gal efter en Minnie Mouse figur, til at pynte i min sættekasse ved siden af Mickey Mouse. Jeg er nemlig helt vildt med Minnie og Mickey, ikke bare sådan lidt, men er næsten en besættelse nogle gange. Hver gang jeg ser noget med enten Mickey eller Minnie på, er jeg bare nød til at købe det, og der skal virkelig meget overtalelse til, at jeg ikke skal flår dankortet op, og kører med det med det samme.
Nå men skulle lige i Super Best efter kartofler, og mit øje fangede lige en indkøbsvogn med tilbud i. Der var der sådan nogle små Disneyposer, sat ned til 15 kr. som indeholdte forskellige figurer. Fik hurtigt 2 ned i kurven, og løb til kassen for at betale. Var ikke mere end ude i indgangen før jeg flåede poserne op. Første var med Andersine, må sige mit humør dalede lidt, for havde nu håbet på en anden. Nå men tog så anden posen op, og til alt held var det Minnie Mouse i fin lyserød kjole... Registrede slet ikke det regnede en del på vejen hjem, utroligt hvor lidt der skal til, at gøre en regnvejrsdag rigtig god;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar