tirsdag den 25. maj 2010

En fantastisk (shoppe) dag

Selv om det var hårdt, at starte på arbejde i dag, selv efter en ekstra fridag, blev dagen hurtig rigtig fin. Min kollega havde været på marked hele weekenden, og fundet de fineste ting til min sættekasse. Der har åbentbart været Happy Hippo´s i kinderæggene før, som var en anderledes serie, end dem jeg desperat leder efter. Så det var en fin lille pose jeg fik i dag, men masser af nye figurer

En lille ekstra gave fik jeg også, da hun havde fundet de sjoveste 2 i 1 figurer til mig.


Nå men nåede lige et lille tur i Bahne på vejen hjem, og den her fine top røg lige med i farten. Kan allerede forestille mig, hvor fin den bliver sammen med min stjerengummihalskæde.

Ja men skulle selvfølgelig lige forbi Netto, og måtte næsten slæbe varerne ud af butikken, for den her fine opsats til kager, frugt, ja hvad som helst skulle jeg bare have med hjem. Dog kunne jeg godt tyde min kærestes blik, da jeg kom hjem, for tror måske godt han kunne ha forestillet sig, at vi sagtens kunne undvære den... Men er vel sådan noget mænd ikke har forstand på....

2 kommentarer:

  1. Uha, så fine sager..den er virkelig sød den top!!! Og så LILLA opsats..jamen, så kan det jo ikke blive en bedre dag ;-)

    SvarSlet
  2. Nej dagen var reddet allerede ved første pakke:0)

    SvarSlet