torsdag den 13. maj 2010

Nok dimser og dutter...


Når nu sættekassen er oppe og hænge, så skal den da også fyldes op, så derfor står den på shopping igen, jubbiii... Er i hvert fald hvad jeg argumentere med overfor min kæreste, som mener vi har dimser og dutter nok i forvejen. Men er jo ret spildt arbejde, hvis ikke der skal noget ind i alle de små fine rum.
Meeennn de ting jeg har på lageret, passer ikke lige i størrelsen på rummene, så jeg skal på jagt efter nye ting. Havde i påsken kastet min kærlighed på de fine figurer man kunne samle i kinderæggene, menlig "Happy Hippo". Det er 9 nuttede og buttede hippoér som danser, synger og bare er rigtig søde... Desværre er det kun lykkes mig at få fat i de 6 ud af de 9 figurere, og efter at ha´brugt på den forkte side af 400 kr på kinderæg, ja så er jeg nok nød til at stoppe. Er jo ikke en gang fordi jeg kan lide chokoladen, så er egentligt en ret kort fornøjelse. Kan dog sagtens sætte mig inde i overraskelses fornemmelsen, som mange børn må ha´når de får et kinderæg, men tror nok min shopping må stoppe nu, mht. kinderæggene.
Hvis der skulle være nogle som sidder inde med "Happy hippo" figurer, som bare skal af med dem, så sig endelig til, mangler nemlig kun Rock, Breakdance og R´n`B.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar