mandag den 17. maj 2010

Er hun mon tankelæser???


Jeg har simpelthen den dejligste kollega, som havde lagt en lille gave til mig i mit dueslag i dag. Det var bare den fineste Mickey Mouse figur, som jeg sjovt nok havde brudt hjerne med hele weekenden, efter hvor jeg kunne skaffe netop den her. Jeg må nok indrømme, at jeg er stor Mickey Mouse fan, så min sættekasse kunne jo ikke være fuldendt inden jeg havde en Mickey figur, til at pynte deri. Om min kollega er tankelæser.... ja det ved jeg ikke, men hun kan i hvert fald nogle tricks...

2 kommentarer:

  1. Aj, hvor han passer godt ind :-) Godt jeg kunne fuldende dit projekt!

    SvarSlet
  2. Ja det var lige hvad der manglede. Men måske jagten skal gå på en frue til ham nu;0)
    Har lieg spist en is, bare glæd dig, smager totalt som man kan forvente, nemlig rigtig kunstig;0) Men det er vel udseende der tæller:D

    SvarSlet