mandag den 31. maj 2010

Det kære æbletræ


Hvor bliver man bare i godt humør, af at kigge på de fine blomster i haven. Synes det hele er ved, at blive så fint, at man slet ikke har lyst til at være inde. Vi har dette rigtig gamle æbletræ midt i haven, som for min skyld godt kunne blive til brænde, hvilket min kæreste er helt vildt med. Det er nu ikke fordi vi bruger æblerne til noget, dem får min far oftest, og det står egentligt også vildt i vejen når græsplænen skal slåes, men væk det kan det bare ikke komme. Min kæreste er af den overbevisning, at hvis vi fjerner træet, ja så sker der noget grimt. Skal lige sige, at træet hvis skulle ha´stået i haven siden vores hus blev bygget en gang i 40érne, men hvorfor beholde noget, som man bare er rigtig træt af.... Ja jeg har erkendt, at jeg nok ikke får min vilje her, selv om den gardner vi har haft ude og hjælpe med forslag til haveindretningen, også godt kunne se fordelen i, at det kom væk. Så nu er det vel med at få det bedste ud af træet. Har derfor taget nogle af de helt fantastiske grene ind i stuen, hvor de nu dufter og pynter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar